TÄVLING!

Åtvidaberg
Tävlingsplatsen: Dålig framhoppning, ingen framridning, dåligt högtalarssystem, lång till parkering. Ingenstans jag kommer åka till igen om jag inte måste.

1m - Laget
HAN VAR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FIN :D Nollade och fick 47,5 stilpoäng av 70. Den bästa på dagen fick 50 stilpoäng så jag var inte långt efter :)
Förresten, det var såå jäkla mkt fel i klassen och det var svårt att säga varför alla rev och stanna. Konstigt!!!

110cm
Ganska maxade hinder, men inte så teknisk svår. Fick 8 fel då han tittade på två nya hinder och tänkte stanna men hoppade snällt när jag bad. Dock tog han då med sig en bom på varje hinder men den övriga banan hoppade han så jäkla bra och han lyssnade toppen! Och det är bättre han river än att han stannar. Jag är supernöjd :D


Kommentarer
Postat av: Amanda

kul att det gick bra!:D Vi tänkte åka dit med systers häst men askersund var närmare:)

jag har tävlat där med min förra ponny och jag var inte heller helt nöjd, men sånt får man ju ta ibland:)

2011-04-17 @ 19:44:31
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback