Tävling

Klass 1
110cm bed. två faser A:0/A:0
maxtid 65sek, 350m tempo, 340m lång bana
Han hoppade konstigt på de tre första för jag fick inte fram honom. Han tyckte att de hindrena var otäcka. Resten banan var han superfin så jag nollade på hinder. Dock han jag bara hoppa första omhoppningshindret då jag fått 1 tidsfel. Tror min tid var 65,69, maxtiden 65! Jävla skit. Dock hade typ alla tidsfel och jag kom ändå 8 - dock 7 placerade. Lite surt men men :P 

Förbättra till nästa gång: Mamma och jag ska vara mer uppmärksamma på om tiden är svår att klara. För jag hade klarat den om jag bara hade vetat att den var knapp!!

Klass 2
110cm bed. två faser A:0/A:0 maxtid 63sek, 350m tempo, 370m lång bana ( vet inte om maxtiden ändrades)
Han var såååååååå fin :D Underbara häst, och fan vad jag red för att klara tiden. Dock kände jag efter kombination, då det var två oxrar på böjt spår, 8 galoppsprång att han krulla ihop sig. Så gör han jämt när han blir trött. Han orkade inte hålla galoppen så jag fick bajssprång på näst sist och sista så näst sista tog han frambommen i uppsprånget. Men jag är så jäkla nöjd ändå. Jag kräver en sån annan galopp av han nu så jag förstår om han inte orkar. Klarade tiden i denhär klassen iaf! 61 sek någonting :)


Mamma filmade idag så det kanske kommer upp filmer, när jag orkar ;)



Kommentarer
Postat av: Amanda

du kanske såg att jag tog kort på dig, jag kan skicka dom till dig, mailadress?:)

2011-04-22 @ 18:29:08
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/
Postat av: Petra S

Det var verkligen jätteroligt att se dig och LG idag Emma :) du red mycket prydligt och fint på en välskött, välhoppande kille :) jag är helt övertygad om att du kommer uppnå dina drömmars mål med honom:)

Det syns att du och LG är ett TEAM!!



Kram Petra

2011-04-22 @ 23:15:25

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback