tråkigt

Gick superbra på hoppträningen på slutet. Började hitta tillbaka till mitt gamla och han hoppade superbra.
Dock när vi kom hem haltade han när han gick in i stallet. Jag ville bara tjuta!! Vi märkte ju ingenting på träningen ?! :O
Jag hittade iaf en sten i hoven han haltade på. Förhoppningsvis var det bara den som legat och klämt under snösulan men han kände den inte i sanden i ridhuset men på betongen i stallet.
Jag kylde honom iaf och ska snart gå ut igen och linimenta benen och linda. Hoppas hoppas! eller att det bara är en lätt stukning eller en sträckning eller något. Han är ju faktisk kollade för 3v sen och då fanns det ju ingenting!

Faan, nu mår jag ännu mer piss än vad jag gjorde innan. Jävla skit!!


Älskling <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback