Utvärdering Secreta Pro

I det här inlägget berättade jag om Secreta pro som vi köpte till LG för att han är hostig.

Pepparpeppar har jag hört honom host kanske 2 ggr sen vi började ge honom Secreta proen. Vi trodde inte heller att han skulle äta det eftersom han är fruktansvärt larvig med mat men egentligen matglad. HAN SLICKAR KRUBBAN REN! Han bara älskar det. Det här är det bästa han ätit någonsin. Så himla bra!
Får vi några andra problem med våra hästar ska jag kolla på produkter från Equistro!  :)


5 av 5


Kommentarer
Postat av: Amanda

vilken tur då! det är inte ofta hästarna gillar sånna där grejer;)

2011-04-24 @ 21:10:00
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/
Postat av: Kriss

Jättefina bilder och sjukt nice blogg du har!! :D

Kika gärna in i min och släng in en kommentar, eller två :P

Kram!

2011-04-25 @ 10:41:09
URL: http://justaword.devote.se
Postat av: Carina

Hej jag har en bronkithäst, funkar detta preparat? Kan du rek. det/mvh Carina

2011-05-15 @ 22:29:30

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback