110816

Hej på er!
Dagen har besått av jobb. Igår var jag ledig och träffade älskade Ida, hur mysigt som helst! Vi fikade och satt och pratade aslänge, höhöh!

När jag kom hem från jobbet idag red jag ut min äsklingshäst en sväng. Han var fin över lag. Ibland ser han ju spöken men inte alls som innan jag tog bort havren!
Sitter och gör byten med honom och han ger mig typ wiplash bara för han tycker det är så kul, hahah!

Fick en toast grill av pappa idag! Tack snälla du! Hahaha :D Så gjorde toast till kvällsmat, mummi :))

Nu ska jag kika på OTH. Är på säsong 8 och jag älskart! :D

Pusshej


Slumpad!! VÄLDIGT VÄLDIGT gammal bild!!! :D

Kommentarer
Postat av: Ida

tack för den bilden :P

2011-08-16 @ 23:10:54

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback