Dagen 110818

Hej på er!
Ingen migrän idag inte!! :D Såå skönt. Dock har jag pissont i bihålorna istället, buhu! Ligger i sängen och dricker tee, mummi.
Jobbade långpass på Sharpman idag, 10-19 och skulle rida LG efteråt, men icke!
Han var konstig idag, som han blir ibland. Han ser alltid ut att vara pigg i ögonen men han står och går med sänkt huvud och vill inte höja det. Försöker man ta upp det backar han bara.
Lät han springa några varv på linan och såg inget då. Linimentade honom och lindade benen så får vi hoppas han är normal imorgon. Brukar bara vara en dag max och sen är han som vanligt igen!

Jättekonstigt, jag undrar verkligen vad det är! För rider/longerar man när han är sån så vill ha inte höja huvudet då heller. Men jag får ingen reaktion om jag känner igenom honom.

Har ni varit med om något liknande?




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback