Dagen efter

Hej på er!
Igår inventerade vi på Sharpman. Började kl. 9 och jag var hemma kl. 00:15 inatt. Trööööött! Dessutom var jag på Sharpman kl 8 imorse igen för att fixa klart allt. 25 000 varor tar en stund att räkna och blippa in fast man är typ 12 pers!!

Igår fick LG av sig en baksko och för att jag skulle kunna tävla honom på fredag var han tvungen att skos idag. Så det var bara att åka med LG till Tranås för att sko honom (hovslagarn hade ingen chans att komma förrän torsdag annars) Mamma jobbade och jag fick åka själv, men det gick klockers! :)

Red i ridhuset eftersom det regnat och han var superfin! Jobbade på riktigt bra ! :)

Shoppade på Sharpman idag (ovanligt!!) Vad kan det vara tror ni? ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback