Dagen

Så! Nu är jag klar med allt i stallet.
Alla saker är putsade, igen, iordning plockade och LG är tvättad, igen :P
Imorgon ska jag bara packa in allt i transporten och åka, skönt :)
Dock måste jag packa klart här inne, vilket jag inte har gjort än :P

LG var fin när vi joggade ut idag :) Gjorde världens fynd på Sharpman idag! Berättar mer när jag tagit kort på saken ;) höhööh


Kommer blir ännu sämre bloggning nu tisdag och onsdag eftersom vi har ÖT läger. Men jag tror ni klarar er ;)

Ha det bra :)


Idag fick LG ett nytt flugtäcke oxå eftersom Sandzon dragit sönder det andra. Tack mamma! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

hihihi :) jag slutar 14.30 på måndag så efter det går det skitbra :) fika på stan ?



svarar i din blogg med så du ser det ;)

2011-08-10 @ 21:17:39
URL: http://idalind.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback