FÄRDIG!

Jag har nu packat typ allt (dock inte sadeln, den får hänga i sadelkammaren till imorgon. Föööör värdefull att hänga någonannan satans :P)

Allt är även avtvättat och insmort med Presige nya balsam som i övrigt är toppenbra! Allt blir så mjuk! :D
Min sadel som är 3 veckor gammal är helt inriden och mjuk tack vare deras nya balsam :)

LG är tvättad och fin. Fy för honom om han lägger sig i en kissfläck inatt! Hahaha!

Nu ska jag kolla lite Oth innan jag ska sova. Ska bli toppenkul imorgon :) Är bara ute efter en bra känsla i båda klasserna :)

Nattinatt!


Såhär ser nya läderbalsamet ut! Älskar svampen man får med! Den är underbar att smörja med :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Tack!:D

Lycka till själv!!:D

2011-08-06 @ 22:19:06
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback