Gårdagen

Hej!
Igår var det en chilldag. Red min skit på banan. Jobbade mkt med volter åt olika håll i följd för att få honom mjuk i sidorna, följsam och att jag inte ska sitta och dra i handen. I galoppen jobbade jag i ett högre tempo med snabba tempoväxlingar. Han tyckte att det var skitjobbigt :P höhöhö

Sen färgade mamma mitt hår, äntligen! Efter det tränade mamma för Karina Möller i Ljungby. Gick superbra!! :D
Sandzon var superfin och Karina tyckte om honom. Mamma har redan fått börja tänka lite samling på honom, han är bara 4 lxm! :D


Fin Sandzon. Men klart han är fin, det var ju jag som red in honom ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback