Hoppträningen

Fy faaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Han var så grymt fin!! Bytte och red på Sandzon 3-delade med lösa ringar (tidigare ridit på fasta och han var då tjafsig) och han var sååå fin! Sög som tusan framåt!
Hoppade inte så mkt eftersom han ska tävla på fredag utan lite distanser och några "knepiga-typiska-magnus-svängar" (Magnus bygger i LFK). Först fick jag inte till svängen, för mkt rattande men sen, fy faan!
Man kan säga en 90gradersväng från ett hinder till det andra på 6 galoppsprång! I slutet låg slutsprånget på kanske 130?, och han bara klipptet som att det var 1m!!

Kändes grymt inför fredag!! :)

Annelie skulle nog även komma och kolla, kanske hjälpa om hon hann vilket känns bra eftersom mamma jobbar och inte ska med. Som tur är har jag Josse med mig!!! :D

ÄLSKAR MIN HÄST!! hhahaha


en nöjd hästen efter träningen förra veckan!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback