jobbiliiijobb

Jobbar som vanligt! Sitter hela dagarna och funderar vad vi ska lägga ut på webbshopen, knapprar in dem och svarar på FB frågor :)
Jobbar 8.30-17 och har en halvtimmes mat på det och dagen går så stört fort!!
Ledig i helgen vilket är skönt för måndag och tisdag ska vi inventera på Sharpman, onsdag och torsdag sitter jag med webbshopen, fredag åker jag och tävlar på LFK och sen jobbar jag i butiken lördag och söndag.
Veckan efter det jobbar jag hela veckan med webbshopen. Superkul! :D

LG var ganska fin på hoppträningen igår. Han är fortfarande tjavsig i munnen så måste hitta på något annat bett till honom. Han har lxm inga sår och jag kan inte se något när jag kollar i munnen på honom.
Ramlade av en gång oxå, hahahaha! Kom ur en skitsväng och han låg jättefel och stannade så jag satte mig på röven på andra sidan hindret. Slog mig inte vilket var skönt :)
Upp igen och sen hoppade han super, (när jag red vägarna bättre ;))

Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Marianne

Härligt Emma!

Mycket trevligt att ha dig som slav med webshopen och FB ;) ;). Hmm, nää - mer som den roligaste arbetsveckan på länge!!!

Kram på dig!

2011-08-26 @ 19:55:09

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback