Löööördag

Hej på er!
Lördag kväll och jag och Ellen kollar på Stefan och Krister. Vi är lite fans till det, hahaha!

Sov hos Crippe inatt och vi var på stan en sväng. Köpte en klocka till mig och en till mamma på ur och penn. Sen köpte jag en skjorta på H&M.
Mamma tog upp mig i Mjölby när jag kom med tåget så åkte vi till Sharpman (där jag aldrig är annars :P) Mamma hade ingen plastrong och handskar till tävlingen imorgon så hon köpte en sammetsplastrong och ett par Roeklhandskar.
Har även funderingar på om LG ska få ett par Veredusskydd nu när jag fick en så bra lön :P Hans skydd är gamla och slitna och vill ha ett par nya till finträning/tävling. Får fundera och köpa ett par till på fredag i så fall, då ska jag till LFK :) (om jag har någon som kan följa med, mamma jobbar :P)

jaja, senare problem ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback