Migrän...

Gud vad jag älskar mitt huvud! Har haft ont i huvudet varje dag nu några dagar och det är pisstråkigt.
Idag på sharpman fick jag så ont att jag mådde illa, migrän! Har tyvärr mkt anlag för det för mamma, mormor, moster och kusiner har migrän oxå! Tack för det :P

Åkte hem tidigt och sov några timmar så det kändes bättre. Blev tyvärr sämre när jag red sen, men men! Mamma var snäll och stanna och köpte Nasal. Någon nässpray mot migrän. Får prova! Ska boka tid hos läkare oxå och försöka få något starkare som verkligen fungerar, vilket inte de som inte är på recept gör tyvärr!

Btw, LG var okej idag när vi red ut. Lite för larvig och lyssnade inte till 100%. Ska trimma på banan imorgon tänkte jag.


Mamma red med Sandzon ut och han är så himla pigg och busig, söthäst! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha så himla söööt!

2011-08-19 @ 23:19:16
URL: http://emmaagnesson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback