Pissregn

Usch vilket väder! Som tur var red jag och mamma imorse. LG var lite stel i högerbog/vänsterbakben och dessutom busig. Sandzon är en härmapa så när LG har busat eller gjort något gör Sandzon likadant, hahaha!

Mamma lånade Malins (Blondies ägare) Jaguar sadel som ligger så bra på Sandzon. Så nu ska hon köpa en sån! Mamma satt toppen i den oxå, kommer bli skit bra. BTW, mamma ska tävla lillskiten nästa söndag, sååå spännande :)

Jag har chillat idag. Gjort några ärenden som varit på banken, köpt secreta pro till LG och ätit Ben and Jerry´s! Bra för mina bihålor helt enkelt! :)

B-ponny som är inackorderad fick komma in reda halv 3, hon frös som tusan. LG och Sandzon var inte så bekymrade förrän vid halv 5 tiden så då fick de komma in. Allihopa är inpackade i fleecetäcken och har fått lite extra hö! Förstår dem att vara ute när det pissregnar är inget kul!


Längtar till nästa lördag när jag ska tävla! :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Tja jag har en fin Jaguar till salu köpt på Sharpman, Linda vet hur fina mina sadlar e.!!! Hälsa Åsa att hon kan ringa mig 0704-952411 Bea

2011-08-19 @ 22:45:26
Postat av: Amanda

vrf var du inte med på nyrk?:(

2011-08-21 @ 17:58:19
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback