Underbart i Götet

Haft det underbart med min fina underbara Christoffer i Göteborg! Dock är jag fortfarande sur att jag inte vann någon stor toblerone på Liseberg. Crippe är lika sur han för han slog inte fullt på en såndär kraftmätare, mohahah!

Åkte dem vanliga roliga atteraktionerna på Liseberg. Balder, Kanonen, Kållorado, Uppsvinget, Spinnrock, Flum-Ride, Discobilarna och Lisebergsbanan :)

Vi åt på en restaurang igår som var himmelskt god! Jag åt en Ceasarsallad och drack ett glas husets vita. Självklart åt jag efterrätt oxå, en cheesecake! MUMMMS!

Nu är jag hemma och har trimmat min skit på banan. Mamma red honom igår och jobbade honom i en högre from. Där brukar jag inte få loss honom men han var rikigt fin idag !! :D

Har efteranmält mig till Grankärr så ska åka och tävla imorgon. Kul kul! :D

Hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

¨man vinner aldrig det man vill på sånna där hjul, jag drabbas jämt av speldjävulen;)

2011-08-06 @ 18:03:43
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback