Åsikter

--> Jag anser att det inte ger något att hoppa barbacka eftersom man ska ha balansen i vrister/vader. När du hoppar barbacka och rider barbacka överhuvudtaget rider du och kniper med låren samt tar balansen i handen vilket resulterar i att hästen blir spänd i ryggen. Jag anser att man förstör hästens rygg när man rider barbacka!

Dessutom, hur ofta tror ni har elitryttarna sitter och rider barbacka?


Rid ni barbacka någon gång i bland om ni tycker det är kul, men säga att det ger en balans och samspel tror jag inte på överhuvudtaget!

och nej, jag har aldrig suttit överhuvudtaget på LG utan sadel och kommer inte göra det heller!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback