Godmorgon!

Tisdag, och jag sitter i skolan. Orkar igentligen inte vara här för jag har ont i huvudet hela tiden. Dock har jag matte C prov i eftermiddag som jag måste göra så det är bara att stå ut.

LG gick ut en sväng igår, och fy så tråkig han är att rida ut. Jättelarvig! I slutet var han fin iaf!
Idag ska jag upp till ridhuset och rida lite markarbete för imorgon är det hoppträning :D

Sandzon löshoppades i söndags oxå och det gick riktigt bra. LG löshoppar jag inte för det är alldeles för stor skaderisk och dessutom tycker jag inte det ger något till annat än unghästar eller dressyrhästar som aldrig annars hoppas.

Kram Emma

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback