Här ligger jag och hostar...

jätteskönt verkligen! Känns som att jag inte hör något heller för det är lock för öronen, jätteläskigt!

Men men,

Jag vill gratta min älskade mammi som fyller år idag! :D  du är bäst <3

Ligger i min säng och funderar på vad jag är sugen på att äta. Tänker inte äta något jag inte är sugen på för jag har för ont i halsen för det. Känner typ för våfflor, så vi får väl se om jag orkar ställa mig och göra det sen :P

Dagen kommer spenderas i min säng tror jag. Skulle behöva rida LG, så skrittar nog ut en sväng så han inte står helt men då anstränger jag mig inte iaf :)

Hörs senare :)

Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback