Inlämningar - CHECK!

Yes box, äntligen klar mer alla inlämningar innan lovet :D Det ända som är kvar är en lite redovisning imorgon i information och layout samt en argumentation på fredag i religon. Som tur är har jag Kristendomen så det är inte så svårt :)

Åkte hem från skolan strax efter 10 idag när vi var klara med det lilla projektet. Eller först åkte jag förbi stan och provade vilken storlekt jag har i Converse ;) Sen tog jag även en Vanilla latte sen åkte jag hem!
Sov i någon timme och huvudet blev bättre direkt. Är så jävla trött på att ha ont i huvudet!!! urrrkkk...

Red LG till ridhuset iaf och han var fin. Spänd och larvig som vanligt, men det är han ju alltid men idag på slutet fick jag jobba honom förbi de ställen han tycker är otäcka så det är ju bra. Han kändes även mjukare i högersidan på slutet och det är oxå positivt :D
Imon är det hoppträning för Annelie, KUUUUUL :D

Puss på er!


Sonat älskling på Lag SM. Hade så jävla kul den helgen! Längtar tillbaka till det underbara laget och alla vänner som var där! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback