LG har vårkänslor

Vilket innebär att han är TOTALLY CRAZY!! Igår fick man knappt kontakt med honom. Han har jättebusigt och springig och fjantig på hoppträningen.
Idag var han sååååååååå dum!!! Han ville inte gå förbi ett ställe för det ligger en presenning brevid vägen. Han vände säkert 8 gånger och skulle dra, han stod på stället och bockade och även reste sig. Han skulle inte gå förbi!! Jävla tjurhuvud! Men jag är lika tjurig jag så jag gav mig inte, så jag vann ! :D
När jag red förbi där på hemvägen fjantade han inte överhuvudtaget... Ibland undrar man hur många hjärnceller han har!!

Men jag älskar honom iaf, vem har inte vårkänslor när gräset börjar komma fram under gräset och det inte är minus ute längre?!

Kram på er!


Somrig bild!! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback