Praktikdag!

Hej på er!
Idag har jag varit på Sharpman, som varje torsdag. Det har varit lugnt med kunder idag, eftersom det fortfarande är efter jul och innan lön, men det är lågt i all detaljhandel nu, och så är det! Vad kan man begära när Sharpman höjde försäljningen med 300% innan jul till skillnad från året innan :P Då ska man inte direkt klaga :P

Idag har jag som vanligt varit i kassan, gått och plockat och hjälpt kunder, samt ringt till kunder :)
Har även fått putsa sadlar vi fått in från en elitryttare (ingen nämnd ingen utpekad, som det ska vara i en blogg) och herregud, de var under all kritk!!
En som var brun var vit!! All färg hade krypit ur sadeln och dessutom var den möglig! Tog mig säkert en timme men efter ca 5dl paraffinojla som jag stod och hällde över sadeln vart den rikigt fin! Men jesus vad den drack!!
Men när den var klar vad den mörkbrun igen :)

Så har ni torra sadlar, köp paraffinolja! Mkt bättre än läderfett :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback