Sjuk...

Urk vad jag mår dåligt :( Eller det är okej just nu för det är hoppning på TV från Göteborg.
Igår imorse vaknade jag och mådde skit, spydde och kunde knappt stå upp för jag blev så yr. Roligt att sitta i en bil i ca 9 timmar tänkt jag :S  Hemresan vad hemskt jobbig och jag körde endast 40min men det räckte. Tur att man har en underbar pojkvän (som även han är sjuk) som körde!

När jag kom hem igår däckade jag i sängen tidigt och vaknade imorse tjugo över 6 och kunde inte somna om. Första gången i mitt liv?! Jag red faktiskt idag fast jag mår skit med öroninflamation (hör typ ingenting, hahaha, lock för båda öronen och så värker det) dessutom har jag sjukt ont i halsen, hostar och även feber fram och tillbaka ! buhu...

Så jag orkar inte blogga så mkt just nu. Måste kurera mig så jag blir bra, men skola blir det med största sannolikhet inte imorgon så som jag mår. Bajs.. :(


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback