2011-01-20

Hej på er!
Torsdag idag, och sista dagen i skolan imorgon för denhär veckan. Skönt! :D
Hoppade för Annelie igår och det gick helt okej! De var superkul iaf, men kände att jag hade tappat en hel del!
Vi ska dit på söndag igen och hoppa lite mer, se om jag kommit tillbaka mer då :P

Imorgon har vi religon på morgonen, den ända lektionen imon och det är superskönt. Kollade nyss i min kalender och såg att LG inte stått sedan förra onsdagen. Så tror att han ska stå imorgon, gå i ridhus på lördag och sedan hopptränas på söndag :)
Blir det så åker jag till Crippe direkt efter skolan. Vi ska antagligen mysa grymt mkt i hans lägenhet som tydligen blivit ännu finare än sist jag var där. Ska bli så himla kul att se! :D
Har även lovat honom att laga mat till han imon, hmmm vad ska jag hitta på?

Det löser sig tror jag :D
Seee yaaa !

Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback