i-Landproblem

Kom nyss på att jag inlätt min 19 år i livet vilket innebär att jag helt har passerat ponnytiden. Det känns konstigt att inte få tävla ponny längre och att jag aldrig mer får det.
Jag är dock glad över att jag hade en ponny som Sonat. Han var alltid ärlig och trygg. Min ponnytid var underbar och jag är jätteglad över att jag red ända till jag var 17år.
Mitt starkaste minne är absolut Lag-SM! Vilken känsla jag hade i både ridningen och stämningen med tävling och kompisar.
Ett annat minne var när jag vann en klass på New Forest SM och fick en pokal! Just det, jag har ju även ett DM-silver i fälttävlan!!!
Andra roliga saker var ju självklart Östgöta Teamet med träningarna för Magnus Gällerdal, div 1 dressyren fast jag inte ens var klar för det och min första start i LA hoppning jag gjorde med ett pet fast jag redan då var för lång för honom.


Tack Sonat för att du gjorde det bästa av min ponnytid!

RIP Ponnytiden <3




Lag-SM

Lag-SM (Fina Ida och Geisha i bakrunden)

Fälttävlan i Valla
Gick ut som första startande och visade vart skåpet skulle stå. Jag ledde från dressyrmomentet tills jag hade gått i mål i terrängen! Det är så vi gör det <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback