Min plan för iår!

Årets planer med min lilla gris är att starta 120.

Han ska gå en 1m nu som "uppvärmning" på första tävlingen är tanken. Efter det ska han gå 110cm några tävlingar och efter det upp till 115 och sen upp på 120 till sommaren är min tanke.

Har även sagt att jag ska vara reserv i div 3 laget i hoppning, hoppas på att inte behöva rida för det går bara i 1m! Men man får väl ställa upp för klubben om de behöver mig!

Träna kommer jag fortsätta för Annelie Holgersson eftersom jag känner att det går framåt. Sen har jag tänkt att rida några gånger för Svante Johansson oxå, men han kommer ju inte så ofta, men han är så jävla bra! :)

Så dethär kommer bli bra!

Första tävlingen blir 5/3 i Jönköping. Där ska han gå 1m+110 eller 2x110. Beror på hur han känns på träningarna framöver.
Helgen efter är det i Linköping vet jag inte hur mkt jag ska rida än för det är 2st 110 varje dag. Får fundera på det helt enkelt :)


Älsklings häst! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback