Skön och lugn söndag!

Hej på er!
Idag har jag ridit både LG och Sandzon. LG hoppades och han var faktiskt inte "totally Crazy" som jag trodde att han skulle vara men han bockade och sprang lite men sån är han ju ;)
Hoppade lite hinder på 120-130 och han kändes rikigt fin och han tyckte att det var superkul! :)

Sen åkte vi upp men lilla gul till ridhuset vid lunch och vilken känsla! Har bara ridit honom i form nu 4 ggr och han var så stadig idag och han var iform när jag galopperade oxå! Duktig liten ponny!
Tyvärr glömde vi kameran som vanligt men nästa gång ska ni få se lilla gul!

Mamma börjar bli sugen på att sälja Blondie istället och behålla Sandzon, men vi får väl se :)

Just det, sen var jag ute och sprang oxå!! Hittade min brors gamla orienteringsskor med spikar under så jag halka inte överhuvudtaget! :D
Nu har jag precis ätit en sallad från pizzerian och myser nu runt i crippes alldeles förstora tröja, underbart <3

Kram :)


Blondie and mee <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback