110706

Hej alla!
Nu har jag äntligen landat i sängen. Har idag jobbat 10-18 och åkte direkt från Sharpman till Tollstad Östergård och hoppade på deras utebana. Blev ingen hoppträning för Annelie tyvärr.

LG kändes fin när jag inte la mig i och hade bra galopp på honom. Dock blir han lite för "på" fortfarande och lite små seg/dragig i handen. Det brukar bero på att jag inte hoppat så mkt på ett tag och han blir lite överladdad.

Imorgon är jag ledig vilket är skönt. Skulle vart ledig på fredag med men fick hoppa in och jobba. Jobb=pengar= NAAAAAAAJS! Hahahah

Nu ska jag kolla OTH en svänga och sen sova. Behöver det! Har btw sovmorgon imorgon. Jag ska bra mata hästarna vilket jag gör vid 6 tiden sen går jag in och lägger mig igen, och ja, jag kan somna om! Älskar att vara uppe lite grann och sen veta att man får gå och lägga sig och sova lite till. Skööönt är det :)

Godnatt, vi hörs imorgon :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback