BAAAAAAAAAAAAAAD update

Jag vet, men jag har städat mitt rum idag. Kliniskt rent nu! Slängde en soppsäck med skit jag inte använder eller behöver! Dammat, damsugit och torkat golvet.
Bytt lakarn och gardin, hängt upp tavlor och fixat! Började kl. 13, red från halv 4 och var inne igen halv 6.
Städade en timme till och sen åt jag och började städa igen vid 8 till ungefär nu! Hahahah,

Såhär rent har det nog aldrig varit tidigare, men det är underbart nu efteråt!

Imorgon kommer pappa hem från Tyskland. Han kommer få en chock :P

Sov så gott, jag måste sova för jag ska jobba imorgon!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: okej, jobbigt när man jobbar på heljerna:/

ah, det blir det, ska va med i laget så med, så det blir det på nyrk med sen:)

2011-07-16 @ 09:39:44
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback