Godkväll mina vänner

Nu har jag jobbat 8 timmar på Sharpman och ridit min plutt. Han är fin på ett sätt nu, men lite för laddad så vill inte lyssna när jag tar tillbaka, men men :P

Mamma red Sandzon idag och det gick sådär. Han testade och han har ju knappt gjort det tidigare. Vi kom även på att han inte vilat på länge så nu får jag stå i 2 veckor. Lätt att glömma att han bara är 4 och bara riden i ett halvår typ :P

Ikväll ska jag kolla på One Tree hill och käka chips. Dock blire kött, potatis och bea först som pappi min lagar!

Btw, pappa har bestämt att vi ska skaffa en ny innekatt! Är den någon som får kattungar och får en gul kan ni höra av er, något annat vill vi inte ha! Höhöhöhö :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag brukar få gula röda & begie.... och min ena är dräktig!

2011-07-01 @ 22:28:31
Postat av: Amanda

åh one tree hill är så bra!:D hatar att de inte visar det för tillfället:(

2011-07-02 @ 16:19:07
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback