Godmorgon

Hade planerat att rida ut LG men kände inte för det imorse eftersom jag har dåligt morgonhumör och han var så tråkig sist när jag red ut! Kornet har ju inte börjat fungera än lxm :P

Så jag har longerat honom idag oxå. Tycker att han sänker sig så fint nu när jag longerar honom och trampar på helt okej för att bara ha en enkel inspänning som jag inte spänner typ något!
Imorgon eller på tisdag ska jag hoppa ett par språng tänkte jag eftersom jag tävlar på torsdag. Den andra dagen ska jag rida ut. Vi får se hur det blir ;)

Nu ska jag ta det lugnt en stund, sen duscha och sen börjar jag jobba kl 11 på Sharpman.

Syns vi där? :)


Hahahahhaah, fy fan vad jag såg ut xd

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback