Hejsanhoppsan!

Gick upp vid 11 tiden vilket var grymt skönt! Gick direkt ut och red en sväng på LG i skogen. Det gick bra tills några kor blev nyfikna på oss och LG hatar kor. Så han vända och drog! Till slut kom vi förbi korna och sen gick det bra igen :P

Åkte med mamma till Lkpg efter det och hon köpte lite lampor och gardiner :) Jag köpte ett doftljus som luktar vanlij! Mumma! :D

Ikväll har jag kollat på sändingen från Falsterbo. Skulle vilja vara där nu och se alla de stora klasserna på gräsbanan! Dock är jag väldigt glad att jag överhuvudtaget var där iår. Har ju som sagt aldrig varit där tidigare :P

Ska sova om en stund tänkte jag. Imorgon är det jobb 10-18 och efter det ska jag rida en sväng i skogen på Pelleplutt :) Sandzon har fortfarande vila. Hela nästa vecka oxå faktiskt. Det behöver han :)

BTW, min finaste, underbaraste, bästa vän Ida har skaffat blogg. Kolla in vettja!! :D


Bild från 1an, förlåt men du är söt Ida! Klicka på henne för att komma till bloggen!!

Kommentarer
Postat av: Ida

hahah uuuh reklaaam <3

2011-07-07 @ 23:39:03

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback