Idag är ingen vanlig dag!...

...för idag är det min födelsedag!! :D
Jaa eller har varit. Nu är det inte så länge kvar :P
Jag har idag fått av mamma :  godis, chips, ett 12-pack vanilla coke och en ansiktsrengöring med såndär borste. Sen ska jag få ett par freejump stigbyglar när de kommer hem till Sharpman! :D
Av pappa har jag fått pengar (om han satt över dem nu vill säga :P) Av farmor, farfar, mormor och morfar har jag fått pengar!
Och sen får vi inte glömma underbara Sandra på jobbet som gav mig ett par Hunterstövlar! Så himla gullig!! :D

Vi har idag på jobbet ätit tårta, och fy så god den var! Hhööhöh

Har köpt mig en present till mig själv! Mobilen kom idag!!! :D

Nyfikna? Kolla in imorgon :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback