Idiot

Kan man väl börja och säga om LG. Men han var idiotiskt fin oxå när jag red!
Var på banan och han var lite spänd vid långsidan där hindrena står, som vanligt fjant. Han gav sig ganska bra sen och var rikigt fin i formen och så.
Skulle skritta av en bit på vägen och skrittade förbi min farmor och farfar. Dock hade dem ju lagt en pressening över några plankor så LG bestämde sig för att först vända och dra. Jag vände tillbaka honom när jag väl fick stopp på honom och då började han resa sig och kasta sig. Till slut kom jag förbi!

Men eftersom jag skrittade en väg fram och tillbaka så skulle vi ju gå förbi där igen och han börjar likadant igen med att vända och springa, sen resa sig och sen börjar han backa svinsnabbt. Han var så jävla dum!!!
Nu jävlar ska han inte få havre mer. Han får så mkt spöken i huvudet och igår och idag har varit hemska!!!
Som tur var så hade pappa typ 300kg korn på gården (bra koll jag har) vilket han kommer börja få gå på från och med imorgon. Sen ska jag även hitta ett energitillskott utan havre. Han behöver energin men inte spökena!

hahaha, det var min kväll efter jobbet det :)


CP häst! <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, usch det är så jobbigt när de håller på sådär!;)

2011-07-09 @ 14:29:53
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback