LEDIG!

Herregud vad jag känner mig utvilad! Sovit 12timmar inatt och vaknade vid 10 utan klocka. Underbart!

Idag ska jag mest ta det lugnt. Ska till expert i Mjölby för att se om de har en telefon jag tänkt att köpa, hemlis vilken än så länge ;)
Ska sedan till Sjöhagen gård och kolla på Stina när hon tränar vid 16 och åker direkt till Crippe efter det.

LG har fått vila igår och idag för i lördags när mamma och jag var ute och red trampade Sandzon av LGs sko! Fråga mig inte hur han lyckades xd Hovslagarn har självklart semster men hans bror hade lite jour åt honom nu så han kommer imorgon och slår på skon :) Brabra!! :D

Ska försöka hinna fota sadeln någon dag oxå. Den är helt underbar!!!!! Värt alla pengar den kostade ;) hahaha

Pussheej


Gammal bild, men dricker faktiskt PK nu med ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback