NightiNight!

Nu måste jag verkligen sova! Ska sitta på LG klockan 7 imorgon bitti för att hinna rida innan jag börjar jobba kl. 10!
Efter jobbet kommer Blondies nya ägare och hämtar henne så ska jag och mammi följa med och se vart hon nu ska bo :)

LG var smågalen när vi skrittade ut. Kor anföll oss igen och han stod på stället och studsa och ville bara lägga i väg ! Sandzon stod även han och laddade, småreste sig och dumma sig! Han har lite mkt energi just nu om man säger så! Vi ska prova på honom oxå att ta bort havren. LG funkar det verkligen på!  :)

Trimma LG på banan i kanske 15 min när vi kom tillbaka från skritturen. Han var lite stel men okej på slutet :) Blir trim på banan imorgon oxå :)

Nattinatt! Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback