otrolig otur...

LG fick ju av sig skon förra lördagen, eller Sandzon trampade ju av den! Han skoddes om (av en vikarie till Sebban, han själv hade semester).
Idag när vi var ute och red lyckades han trampa av den snett och trycka in tåkappan in i hoven! Jävla skithovar jag orkar inte med mer otur längre!!
Så vi fick fixa av skon (satt bra på insidan, satt inget på utsidan) och så la jag ett jodopaxomslag och lindade benen så fick han vara inne efter ridpasset. Usch vad tråkigt :(

Nu blir det vila lördag och söndag sen hoppas jag verkligen att Sebban kan komma på måndag, och jag hoppas att han lyckas få på den, men det borde han få!


Så ser han ut på hoven nu med. Dock andra fram! :P

Kommentarer
Postat av: Amanda

vad jobbigt!:/

2011-07-30 @ 16:52:55
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback