Sjuk roligt!

Haft två superdagar på Falsterbo! Ville egentligen inte åka hem men var ju tvungen, jobbet kallar och även hästarna!
Har shoppat massor, kollat på fina (och fula) hästar och haft trevligt med trevliga människor!

När vi kom hem ikväll vid halv 9 satt jag upp på LG och red! Var så ridsugen och han var toppenfin vilket var väldig roligt! :D

Jag köpte två par Kingslandbyxor för 900:- st! Vilket kap lxm!! :D

Dehär köpte jag:

Jessica Stone grey


Jessica Star

Sen blev det magic brush, ett Lyckås ridsport schabak med våffeltyg innuti, ett Kingsland schabrak, ett galopschampo till brun häst, och ett annat schampo som är bäst som jag inte vet vad det heter. Jag köpte även en bikini från Koola Anna för 50spänn och några färgglada tunna ridstrumpor! Wiiihooo :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

vill se bilder på allt sen:D

2011-07-05 @ 16:59:30
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback