Sur!

Idag är den en månad och en dag sedan vi tog studenten. Underbar dag, inte det jag är sur över.
Det jag är sur över är att jag fick ett stipendie som ni vet men jag har inte fått presentkortet som de lovade mig på Sharpman!!! Jag har försökt att smsa min lärare utan framgång, Sharpman har inte hört något från John Bauer eller någon av mina lärare. Jag är inte ett dugg förvånad men jag blir så sur!
De andra som fick stipendie fick pengar i handen, kommer jag ens få ett presentkort? Känns inte som det just nu jävla idiot skola!! GAAAAAAH!
Har mailat nu, vet inte om de är på semster. Får jag inte svar på en vecka kommer jag leta upp något nummer och ringa och säga till dem att det är dax att fixa det NU!


Sjung om studentens lyckliga dagar....

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback