Tävling

1m
Rev första hindret! Hindret hoppades mot publiken och folk satt med paraplyn så han tänkte mer på det än på mig. Banan i övrigt var helt okej. Han var lite ofokuserad men hoppade runt det bra i övrigt :)

110cm
24fel.... Han hoppade som en gud!!!!!! Fasiken vad fin han var! Dock fick jag två stopp på 3an, ett svart/vitt räcke med svart bom i botten. Vet inte anledningen till att han stannade för han låg rätt båda gångerna! Tredje gången hoppade han efter att jag varit ponnyryttare och morrat över honom eftersom jag inte hade något spö!
Sen hoppade han 4 suuuuuper, 5an vad kombination och han backade av lite innan så vi rev insprånget. Resten av banan var så himla klockren. (dock 8 i tidsfel pga stoppen oxå) Jag kände att känslan äntligen började komma tillbaka och likaså självförtroendet!
Det var verkligen vad jag behövde efter Aneby och all skit när jag bara förstör för honom när jag rider mot hindrena!

Så även fast jag hade massor fel är jag ändå nöjd! Jag ville åka dit och bara få en bra känsla, och det fick jag!

BTW, körde ekipaget både dit och hem ;) *duktig*

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: ja men det låter ju riktigt bra!!:) tidsfel gills inte;) Ska du till nyckelby sen elr?

TACK!:D

2011-07-15 @ 22:27:38
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback