Titan Television

I slutet av förra veckan fick jag ett telefonsamtal från titan television angående min medverkan i programmet "Sjukhuset" som visas på tv3.
Idag fick jag medverkandepapprena jag var tvungen att skriva på och har gjort det :) Ska skicka tillbaka dem imorgon :)

Troligtvis kommer ni alltså få se mig i höst i programmet! De filmade när jag syddes ihop och sen tog de en närbild på såret och lite smått och gott :) Håll utkik i höst!
Får jag veta när det sänds så ska jag berätta det innan :)

Hare gött! :)


höhöhöhöhöhö

Kommentarer
Postat av: Amanda

vad kul då!:D

2011-07-19 @ 22:06:43
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback