Trött!

Orkade inte upp imorse att rida! Somnade vid kanske 1 och sen har det åskat som bara tusan inatt så jag har legat och oroat mig över hästarna (som för övrigt står inne på natten) Men ändå! :P

Gick upp en gång och kollade ut på ladugården, usch vad larvig jag är!  hahaha
Somnade tillslut men när klockan ringde halv 6 för att gå upp och mata ställde jag den en timme senare och matade vid halv 7 istället eftersom jag ändå inte skulle rida.
Annars måste jag sitta på hästen vid 7! När jag hade matat gick jag och la mig och sov till 10 över 8 istället! Grymt skönt! :)

Får sluta 17 idag istället för 18 eftersom vi ska åka med Blondie till nya ägarn vid halv 7! Sen ska jag rida, xd hahah

Ha det bra så hörs vi ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Det fär bli en födelsedagspresent från sharpman;)

Det är bara bra:) sj?

2011-07-22 @ 16:44:16
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback