Vad va det jag sa?!

Det var mkt folk idag på Sharpman som jag sa. Men det är härligt! :)

När jag kom hem hoppade jag LG lite på banan. Har var heeeeeeeeelt galen! Har inte hoppat honom sen senaste ÖT träningen på Staby. Hööhöh
Han blev lite stark och inte lyssnade rikigt när hindrena kom framför honom, då ville han bara springa och hoppa!
Jag har förresten anmält mig till en lokal kvällstävling den 14e Juli :) mkt roligt eftersom jag jobbar alla helger förövigt i sommar ;)

Nu ska jag ta in hästarna, duscha och kolla på OTH! Ska snart sova oxå för vid 5 imorgon åker vi till Falsterbo!!! :D


Pussochhej :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

vilka klasser ska du hoppa?:D

2011-07-03 @ 14:07:29
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback