-










Bloggen är fortfarande helt CP! Hinner dock inte idag att fixa den för jag ska strax in till stan och fixa akrylnaglar och efter det ska jag till Ida. Ikväll blir det måndagsklubben på nationernas hus i lkpg. Vi firar att den efterlängtade studentveckan är här och på fredag tar vi studenten. GRYMT!

Satt på LG kl. 7 imorse och red ett pass på banan. Red kringlan (berättar en annan dag exakt vad det är) och fokukserade på rakriktning och att ha honom mellan handen och skänkel. Han var riktigt fin och balanserad. Likaså i galoppen där jag satt och samlade honom och gjorde byten. Han är så jävla häftig!! :D

Nu måste jag föna och platta håret och sen sminka mig, packa massa och dra till tåget. BYEE! :D


We're the party!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback