Dagens ridpass

Klockan är inte åtta än men jag har ridit!
Red ut LG i kanske 40 min och joggade honom lite. Han var sååå fin och då vill jag understryka att jag red ut! Han är verkligen en helt annan häst sen jag drog ner havren och började ge tillskottet. Det måste varit havren som spökar i hans hjärna, och jag blir irriterad på att jag aldrig tänkt på det tidigare. Men men!
Ska se om jag ska ta bort havren helt eller vad jag ska hitta på.

Att jag redan har ridit beror på att jag börjar jobba kl. 10 och vid 15.30 blir jag upplockad av farmor och farfar så ska vi åka till Skärblacka till min kusin som tar studenten. Vet inte rikigt när jag kommer hem så det är skönt att ridningen är klar. Att låta LG stå dagen efter en träning vet ni att jag inte gör ;)

Ha en toppendag! :D


Hej bus!

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: ja, det är verkligen hemskt! för det är ju som du sa, det var ju asmånga man gått med sen 6:års, men som tur är kmr ju många av dom gå på samma skola iaf:)

2011-06-16 @ 14:45:04
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback