Lördagsmys

Är hos min älskling igen. Passar på och sover hos honom när jag inte har något hemma. Är klar med allt i skolan och hästen är riden. Gött kött! BTW, är så grymt nöjd med vårens betyg!
MVG i Bransch och Produktkunskap, Företagsekonomi B, Psykologi A, Religion A, Projektarbete, Info och Layout.
VG i Matte C och Samhällskunskap och i Praktisk marknadsföring blev det VG eller MVG. Hon visste inte än :S

Gryyymt!

LG red jag på banan och red klockan med bommar på marken. Han var så himla fin! :D Han blir så bärig när jag rider den :)

Nu ska jag vänta på att min fina gör klart maten, kotletter, pommes och bea!! :D

puss


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilka bra betyg! Grattis elr vad man än kan säga!:D

2011-06-05 @ 09:26:05
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback