Lyckad kväll!

Igår hade vi mösspåtagning i skolan. Maten var väl sådär och det blev lite småtråkigt.
Efteråt blev det krogen och dricka. Kvällen var awesome! Lagom dricka (för mig iaf, Ida, Matilda och Sofia fick lite för mkt av det goda ;))
Vi tog en taxi från stan till Linghem och var hemma hos Ida strax efter 2.
Fick dock ingen mat igår tack vare Ida ;) så vaknade med huvudvärk imorse. Tog en macka och sen mådde jag bra! Älskar att jag inte mår dåligt när jag dricka, peppar peppar!

Nu ska jag ut och rida lilla gul. Han ska få hoppa lite tyckte mamma så det får det bli! :)
LG har vilodag :)


pusshej


Mkt snygg bild från igår ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback