Seriöst?!
















Se om ni kan se detta när jag hoppat ner lite. Vet i fan vad som hänt för jag har inte gjort någonting med designen! Låter det vara och ser om det är fel på blogg.se (som det brukar vara) så får jag fixa det någon annan dag. För ni har väl mitt namn skit stort oxå eller ?!
LG: Gick ut och var superfin! Lite slö för skänkeln dock men fin iaf :D
Sandzon: Gick på banan och han var superfin oxå. Började träna enkla byten på min fina 4 åring, höhöh! Han är så jävla stadigt i form nu och bara gör allt man ber honom om. Hög ridbarhet som man säger så!

Imorgon ska jag rida tidigt för jag ska åka till Lkp med 10 tåget för att göra akrylnaglar. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på inne i stan men på kvällen blir det måndagsklubben! FETT! :D

pussheej


Slumpad bild! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback