Sjukt rolig dag

Nu efteråt känner jag verkligen att jag behövde den här dagen! Den har varit sjuuuuuuuuk!!! :D

Började med att rida mina två busar, satt på Sandzon vid halv 8 och red på fältet vilket gick toppen. Har inte ridit honom sen jag blev trampad!
Efter det tog jag en sväng i skogen på LG och han skötte sig bra! Han börjar bli mer sig själv i lösgjordhet och börjar släppa min hand och bara ta ett stöd. Han blir alltid för tung och tror att jag ska bära upp hela honom när han fått stå!

Sen drog jag till Ellen och vi åkte till hennes stuga i Malex där vi åt grillad fläskfilé, färskpotatis och bea, MUMMA! Vi åt även jordgubbar och chips, och självklart COLA!! :D
Solade en timme, sen tröttnade vi och då gick även solen i moln. Åkte hemåt och drog till Lkpg där jag köpte en stråhatt så jag inte bränner pannan och får en ful bränna efter plåstret, höhö!

Käkade på Riva vilket var en stor besvikelse! Dyrt, dålig service, dåligt bord, skitiga bestik och äcklig mat! Aldrig mer! Sen tog vi en Bosses, mummi! (Känns som jag bara ätit idag, hahaha!)

Vi åkte tillbaka till Boxholm och till Louise och Johan (kompisar till Ellen) där vi körde helium och garvade något underbart mkt!!

Värd dag med massor av skratt! Ellen får verkligen fram den hemska humorn i mig! Hahahha

Puss och godnatt på er! Imorgon är det jobb :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback