Sorry

Förlåt för dålig uppdatering. Har börjat jobba och är ganska trött och vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Dagen var bra, det gick bra på Sharpman :)

När jag kom hem kunde jag inte hålla mig borta längre så jag skrittade ut LG en sväng. Helt underbart!
Imorgon ska vi köpa ett flugtäcke åt honom. Han är helt sönderbiten! Bara han, inte Sandzon som går i samma hage, fråga mig inte vf?! :P


BTW!! Glöm inte svänga förbi Sharpman den närmsta tiden. V 26-32 (början imorgon alltså) har vi STOOOOOOOOOR lagerrensning! :D

Välkomna, och puss! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh jag som ska dit nån gång i veckan!:D

men vart jobbar du då?:)

2011-06-27 @ 09:43:23
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback